Mihriballimm işte ilk bebekte herkesin bi tecrübesizliği var bacım, napalım. Kimse “meme reddi yapar biberon verme” demedi ki. Sezeryan yaptığım hastanedeki bebek bakım hemşiresi bile “mamaya karşı olma, önemli olan onun beslenmesi/doyması” dedi. “Bazı anneler ille de emzircem mama vermicem diyerek bebeklerini aç bırakıyorlar, sen böyle bir şey yapma derim ben” dedi. E ilk anneliğim. “Ah ben yavrumu nasıl aç bırakayım, asla kıyamam” diye düşünüp Allah ne verdiyse biberondan içiriyon işte. İkinci çocuğu emzircem kısmetse inşallah. İlkinde yedik bu kurşunu :) ikincisinde tecrübeli oluruz artık 🤲🏻