Mumandbaby Aynen güzel olur benim bebeğim çok huysuz gerçi onunla bir yere gitmek maksimum yarım saat güzel ondan sonra çığlık çığlığayız o yüzden buluşmak görüşmek benim için şuan çok zor yoksa zaten tekim burada bebeğimde hep tek başına bizim için güzel olurdu.🥰 Siz doğumunuzu da mı Medilife’da yaptınız?