Bizde Ali Beye gidiyorduk mükemmel bir çocuk doktoruydu kızımı hep ona götürdüm kızım şimdi üç yaşında oğlumu da ona götürüyordum oğlum da bir yaşında hafta sonu öğrendim ayrıldığını başımdan aşağı kaynar sular döküldü . Nasıl güveniyordum kendiisine şimdi ne yapacağımı şaşırdım kime gitsem ne yapsam