NurCum Aynı hisler içerisindeyim sürekli bakıyorum belki vazgeçmiştir gitmekten diye kızım daha 5 aylık ve alerjik bir bebek doktorumuz sayesinde çok rahatlamıştık. Şimdi gidince tepe taklak olduk ek gıdada nasıl yapacam başka doktor nasıl olacak düşünüyorum da düşünüyorum Ali Bey gereksiz testlere koymazdi ilaç yerine hep bitkisel şeyler veriyordu çok memnunduk keşke imkanım olsaydı da her ay yine kontrole onun yanına giderdik çünkü çok güveniyordum kendisine insanın çocuğu söz konusu olunca çok titiz davranıyormuş. Bu ay kontrolüne Serdar Yeşinel’e gideceğiz bakalım nasıl olacak.