Tatliskooo Miniminnak ebe ne alaka onu anlamadım ben. Hastaneye uğrayın doktor kendi yapıveriyor . Biz giriş falan da yapmadık ücret ödemedik biz versek yarısı dökülürdü kesin
Goktugmom Kizlar bizde ilk dozumuzu 24 temmuzda olucaz ama sormak istedigim birsey var asyi onceden eczaneden siparismi etmeniz gerekiyor yoksa direk alabiliyormuyuz malum pahali bi asi
sahikakocarslanli Goktugmom bu-nun cevabını bende çok merak ediyorum size yazan olursa beni de etiketler mısınız haftaya ilk dozu yapılacak bizimde
Berilsmom Goktugmom büyük eczanelerde birkaç tane oluyormuş ama küçük eczaneler günde 1 getiriyormuş o yüzden onlara önceden sipariş vermek gerekiyor
Mvlddmn Bildiğim kadarıyla iki farklı markanın rota aşısı var farklı markaları almış olabilirsiniz belki
Tatliskooo sahikakocarslanli direkt gittik aldık biz .buz aküsüyle birlikte veriyorlar zaten. Çok yaygın olması sebebiyle hemen hemen her eczanede bulunuyor
melis_duru Berilsmom yani bence de olsa olurdu şimdiye kadar ama tabi kesin bir şey söyleyemem ki, onu biz bilemeyiz, doktoruna kontrol zamanı gittiğinde bir sor istersen
Cnszeze Berilsmom 3-5 ay önce yeni formu sürüldü piyasa eczane eski stoktan vermiştir. İçerik aynı ama tedirgin olmayın.