Tatliskooo Miniminnak keşke sağlıkocaklarından alınsa da istenilen hastanede yapılsa şu aşıların takibi. Hiç memnun değilim ben güvenemiyorum bi türlü sağlıkocaklarına nedense. Nedense söyleyesim geldi bunu da 🙇