Melihakaya doktora sordum normalde düzeltilmişe göre başlamak lazım ama bebeğinde sofradayken canını çektirmeye gerek yok dedi. Doyurmalık değil de tadım olarak verebilirsin demişti geçen hafta. Benimde aklım karıştı 3 gün kuralıyla mı yoksa her sıvı yemeklerden tadımlık mı dewam etsem ☹️