Daphnemom merhaba birşey sormak istiyorum oğlum 35+3 haftada doğdu 6 aylık düzeltilmiş 5 aylık dönmesi var kafasını dik tutuyor ama uzanma heniz yok , yani oyun halısındaki halkalara alıyor kavrıyor tutuyor emerken kolyemi tutuyor ağzına götürüyor ama yanındaki nesneye uzanma ypk veya önündeki nesneye uzanma yok . Sizinde öyle oldumu ? Hatırlıyormusunuz uzanma me zaman olmuştu sizde ?