aslansmomm Eylbsr 35+0’da doğdu oğlum, gelişimi kilo alımı vs çok güzel gidiyor çok şükür sadece anne sütü alıyor doğduğundan beri. 6 aylık olucaz doktorumuz ek gıdaya 7. aya doğru geçiceğimizi söyledi bekliyoruz 🙏🏼
Aylinprensesinannesi Eylbsr 34 haftalık doğdu kızım şuan 1 aylık 3950 doğmuştu hiç prematüre gibi değildi gelişimimiz de gayet iyi şuan 4 700 üz 🌸💕
Eylbsr Aylinprensesinannesi Maşallah ya kilosu baya iyi doğmuş erken gelmese baya tombik dogarmis annesi ☺️☺️
My4253 ikizlerim tam 34.haftada doğdular.Şuan 9 ay 13 günlükler.Cok şükür kiloları,boyları gayet iyi bir oğlum yavaş yavaş adım atmaya başladı diğer oğlum yeni emeklemeye başladı
Cnm12 Eylbsr 34 haftalık doğduk 3.5 aylik 2kg 45cm doğdu şimdi 5800 59cm şükürler olsun Anne sütü ve mama veriyordum meme reddi oldu mamayi kesince sütle kilo kaybı oldu mecburen mamayla devam ediyoruz şimdi
Kunarci2588 leopar maşşalah fıstığa rabbim sağlıklı güzel göstersin inşallah çok teşekkür ederim bilgileriniz için Allah razı olsun 🙏