neannemioldum Tonrikanne bizde 5 aylık olucaz 2. Aya kadar meme artı mama devam ettik ebe tavsiyesi ile mamayı bıraktım bebeğim 3. Ayda 300 gram alınca mamaya döndük tekrar sütüm iyice azaldı şuan sadece uykudan uyanınca emiyor uykusu açılınca emmiyor çığlık kıyamet mamayı da şarkıyla oynamayla içerebiliyoeum resmen beslenmeyi sevmiyor cocuğum. Sma optipro kullanıyordum bu ay comfort a geçtim. Haftada 2 kere kaka yapıyordu çünkü. 3. Kutuya geçtim anca düzeldi kakası şuan günlük yapıyor çok şükür.
minnakimm neannemioldum ay bizde 5 ay 8 günlüğüz sadece mamaya döndü 2 aydır ama resmen işkence yedirmek asla bitirmiyo kaç saat sürüyo yedirmek bilmiyorum neden oluyo bu anlamadım nasıl aşıcaz ek gıdaya da başlattı doktorum
MihrimahVeAnnesiii Mervecim87 2-3 saat aralıklarla 90 veriyorum . Aslında 120 çıkmamız gerek ama 120 verince kusuyor 90 devam ediyoruz
Esra_Deva Tonrikanne 9.5 aylık kızım 2 aylıktan beri sma optipro kullanıyoruz. Hiç bir sorun yaşamadık.
EfosMoM Tonrikanne hem mama hem meme yiyen bebeklerde oluyor kabizlik 5 gunden uzun surmuyorsa endiselenmeyin geçicek kendiliginden
Mekselinabyb Tonrikanne bebeğim 2 aydır hem mama hem meme alıyor biberonla veriyorum ama meme reddide olmadı allaha şükür
biryavuzkusu Banuka benim ikinci bebeğim ilkinde meme+mama gitmiştim. İlk günler sütüm gelmedi. Mama verdik sonrada mamayı bırakamadık. Ama insanların hep mama verme emzir bilmem ne baskılarından çocuğumun o zamanlarını hiç hatırlamıyorum. Üzüntüden kendimi yedim bitirdim. Şuan ikinci bebeğim ilk günden sütüm geldi ben yeterli olduğunuda düşündüm ama iki doktora gittim ikiside sütün yetmiyor dedi. 15. Günde hiç kilo almamış demekki sütüm yaramıyor diyorum artık. Şuanda tecrübeli olmama rağmen yine yetersiz hissediyorum. Ama bu sırf diğer insanların yorumları yüzünden oluyor. O bunu dedi şu şunu dedi demekten kendimi helak ettim yine. Üstelik ilk çocuğum gayet sağlıklı. Kolay kolay hasta olmaz 8 ay emdi mama ile birlikte sonra 2 yaşına kadar sadece mama ve ek gıda gittik. Gözümün önünde örnek var yine aynı hissediyorum. Yani diyeceğim şu ki kendinizi yıpratmayın üzmeyin. Sağlık olsun gerisi önemli değil. Dünyaya gelen bir şekilde büyüyor. Çocuğunuzun bu zamanlarını kendinize zehir etmeyin. Tadını çıkarın çünkü bir daha gelmiyor bu günler. Kimseyide önemsemeyin.
Banuka biryavuzkusu çok çok teşekkür ederim insanın böyle olumlu yorumlara çok ihtiyacı oluyor.Sonuçta bu bizim bilerek yaptığımız bir şey değil her çocuk kendi karakteriyle geliyor dünyaya, emecek olan her türlü emiyor. Bazen kabulleniyorum bazen de sil baştan üzüntü satıyor içimi. Her dk Mama hazırlamak kolay değil emmesi çok daha rahat olurdu ama napalım vardır bunda da bi hayır.Yeter ki sağlıklı keyifli olsunlar
myagmur Tonrikanne meme reddi yaşadım ve çok üzüldüm.biberon vermeyin kesinlikle.kasik biberon var onu deneyebilirsiniz. Mama da bebeğe göre değişir ama hipp combiotic kullanıyorum.benimki de kabız oldu çok en son 8 aylıkken tuvalete tutarak çözdüm.kakasini hep tuvalete yapar ve kabızlık bitti.dizleri karina çekme hareketinden dolayı.tuvalet iletişimi videolarına bakabilirsiniz.
krmgldn Tonrikanne hem mama hem de.meme veriyorum. Red yasamadik çok şükür. Memeden kesmemek için ne zaman isterse.keyif için bile istese verin. Bebelac Gold kullaniyorum çok memnunuz ki benim oğlum verdiğim tüm mamaları kustu bugüne kdar
nefesinannesi33 Tonrikanne ben ilk sma kullandım kabız yaptı gaz sancısı yaptı Bebelac golda geçiş yaptık rahatladı kabızlığı gazı geçti. Denemediysen dene derim bizde meme mama beraber gidiyoruz
Pamuguum Brnbckc hem emzirip hem sanıyor musunuz neden sanıyorsunuz artsın diye mi sagdiginiz sütü nasıl veriyorsunuz bide mamayi günde 1 defa mi veriyorsunuz ne zaman veriyorsunuz
Brnbckc Pamuguum günde 1 kere kesin sağmaya çalışıyorum.Bazen sabah ve akşam şeklinde de sağdığım oluyor. O gün ki süt durumuna ve yorgunluğuma bağlı🙂 mamayı sadece gece uykusunda 1 kere veriyorum. Eğer süt sağmışsam fazlaysa gece mama yerine süt veriyorum. Gündüz biberon vermiyorum sürekli mememde uğraşıyorum. Tabi bazı kriz durumları olunca biberona başvurduğum oluyor. Çok mamaya alışsın istemediğim için sağmaya daha çok gayret ediyorum. Başta sütüm çok azdı sağdıkça sütüm arttı ve tabi beslenmede çok önemli.
Cnm12 Tonrikanne ben aptamil prematüre aptamil1 bebelac gold hipp sma optipro denedim ve aptamil prosyneo dan sonra hersey düzeldi evet bütçe yoruyor şuan mamaya ihtiyacım kalmadı ama şöyle anlatiyim (6yildir laborantim) içeriğindeki probiyotik oranı çok yüksek bir mama ekstra laktoz yani asıl kabızlık yapan protein parçaları büyük değil Anne sutundeki gibi yapı taşını küçük yapmışlar bu yüzden sindirmeye kolay. Sezeryan dogumlarda bebek Anne kanalında bulunan faydalı bakterileri alamadığı için bağışıklık güçlendirsin diye ekstra mamaya eklemişler. Ayrıca alerji mamaları gibi rapor verilmiyor veya tatsız değil ancak alerji durumundan şüphelenilen bebeklerde kullanılabiliyor yapısı gereği kolik gaz sancısı olan bebeklere öneriliyor.
Cnm12 Tonrikanne benim bebeğim prematüre olduğu için bağırsakları ekstra hassastır 34 haftalık doğdu çok kolik problemi yaşadık büyük insan gibi kaka yapıyordu 2 kilo doğdu mecburen mama artı süt olarak ilerledik 3.aya kadar bir problem yoktu ama meme reddi oldu artık beni kabul etmiyor. Doktor biberonu hayatımızdan çıkartalım artık büyüdü sütüne bakalım dedi ama çocuk kilo almamış o yüzden mecburen mama veriyorum
Banuka Cnm12 şu anda kaç aylık?kaç kilo? Benim kızım da 2,5 kilo doğdu 3 aya yakın 4,5 kilo şimdi.Kilo alıp çabuk büyümesini çok istiyorum günde sadece 2-3 öğün süt verebiliyorum sağarak ancak bu kadar çıkıyor
ondabundasundadir Tonrikanne 4.5 ay emdi o da zar zor. Biberonun rahatlığını anladığı gibi beni emmek istememişti. Çok direndim ama olmadı. Şimdi bebelac gold kullanıyoruz
Pamuguum Brnbckc benimde sütüm az . Sanmıyorum zaten ne ara sagicam ki diyorum gündüz fazla uyumuyor uzun süre uyanık kalıyor. Yani siz hangi ara sagiyorsunuz
Sevincb Hergun bir kez mamasının içine 1 buçuk çay kaşığı zeytinyağı katın bebek rahatlıyor bizede oluyordu ben mama değişmek yerine bunu yaptım cok iyi geldi bebeğime. Bazen 2 kez yapıyordum hatta şimdi ise alıskanlık oldu sanırım katmadığım halde çözüldü kabızlık. Tereddüt etmeyin ebemiz söylemişti bize kullandığın damlaların içinde zeytinyağı var ek godaya baslayıncada yemeklerini zeytinyağı şle yapcaksın ne zararı olabilir demişti cidden doğru diye düşündüm ikna olmustum iyikide olmusum çocuğum baya gazınıda kakasınıda bu sayede rahat yaptı
Linaergin12 Mineda Canım göğsün sertken emdikten sonra yumuşuyorsa memeden mutlu ayrılıyorsa ağlamıyorsa doyuyormuş