EsilaGizem kızım 3 aylık nerdeyse, ben de mama veriyorum sütü sağıyorum ama anca 2-3 öğünlük çıkıyor herkes memeye alıştır denemekten vazgeçme diyor deniyorum ağlıyor hep.İnsan kendini yetersiz hissediyor herkes emerken çok üzülüyorum ben de.Bazen de sizin gibi düşünüyorum sağlıklk olsun napıyım diyorum ben de mamayla büyümüşüm 3 ay anca emmişim.Sağsam da azalıyor belli süre sonra