Tek bir kez biberonla vermemle meme reddi yaşadım malesef. Şuan bir öğün mama bir öğün anne sütü olarak gidiyoruz sağıyorum. Çok meşakkatli ama yapacak bir şey yok malesef. Pek çok mama denedim en son hipp e geri döndüm. İlk zamanlarda çok kusuyordu onu şuan 3 aylık kusmuyor mesela🤷♀️ Mama olayı bebekten bebeğe çok değişken malesef bizde golden goat mahvetti mesela ıkınmaktan, bebelac gold güya nutricare olanıydı çocuğun resmen içi kurudu gibi gibi