Pamuguum Brnbckc benimde sütüm az . Sanmıyorum zaten ne ara sagicam ki diyorum gündüz fazla uyumuyor uzun süre uyanık kalıyor. Yani siz hangi ara sagiyorsunuz
Brnbckc Pamuguum gündüz benimkide genelde durmuyor🙂 mesela bugun sabah 9gibi emzirdim uyuttum ondan sonra iki mememi sağdım. Akşam 11 gibi tekrar sağdım. Bu gece mama vermicem mesela biberonla süt vericem. Gece uyku halindeyken mememi çok almadığı için biberonu ben gece kullanıyorum. 1 saatimi sağmaya ayırıyorum nerdeyse.
Umay55 37 günlük oğlum var genelde hep emiyor. İlk zamanlarda sarılığı yükselmesim die 1_2öğün mama veriyordum. Şimdi 2_3günde 1 falan mama veriyorum. Bazen gece çok bunalıyorum o zaman mama veriyorum en azından biraz daha fazla uyuyo. Birazda biberon ve mamaya alışsın yabanckçı olmasın istiyorum işe başlama ihtimaline karşı. Çünkü kızım ne mama ne biberon ne emzik kullanmadı o da ayrı zor
Banuka biryavuzkusu çok çok teşekkür ederim insanın böyle olumlu yorumlara çok ihtiyacı oluyor.Sonuçta bu bizim bilerek yaptığımız bir şey değil her çocuk kendi karakteriyle geliyor dünyaya, emecek olan her türlü emiyor. Bazen kabulleniyorum bazen de sil baştan üzüntü satıyor içimi. Her dk Mama hazırlamak kolay değil emmesi çok daha rahat olurdu ama napalım vardır bunda da bi hayır.Yeter ki sağlıklı keyifli olsunlar
Banuka Cnm12 şu anda kaç aylık?kaç kilo? Benim kızım da 2,5 kilo doğdu 3 aya yakın 4,5 kilo şimdi.Kilo alıp çabuk büyümesini çok istiyorum günde sadece 2-3 öğün süt verebiliyorum sağarak ancak bu kadar çıkıyor
Cnm12 Banuka 3 aylık 8 günlük şuanda 5.800 kilosu 59cm boyu iştahsızlık falan oluyor. Bize en başından mama başlattılar gece emziriyordum gündüz mama veriyordum sonra meme reddi yaşadım biberona alıştı. Doktorumuz mamayı kesip kilo alımına bakalım dedi Anne sütüyle kilo alımı durunca mamaya geri döndük günde 1 biberon falan sağıp veriyorum. Geri kalanını mama olarak veriyorum. Sabah 6 öğlen 12 akşam üzeri 5 6 akşam 10ve gece 3 gibi mama alıyor.150cc içiyor
Blessed DurununAnnesi12 şuan 3 aylık ama 15 günden fazla oldu sağıyorum ve mamayla ilerliyorum çocuk huzur buldu bıkmıştı savaşmaktan olmayan sütü çekicem diye 🥺
Banuka Cnm12 ooo 150 cc çok iyi maşallah gerçekten.Benimki 60-70 cc anca içiyor ondan da kilo alımı yavaş oluyor.83 günlük en az 90 cc içmesi gerek içmiyor
Ayse_1428 Tonrikanne canım ben hipp mama kullanıyorum doktorlar kesinlikle onu öneriyor organik yazıyor zaten üstünde benim kızımda kabızlıgı vardı sma kullandım İçin hipe geçtim problemimiz yok suan
Cnm12 Banuka hangi mamayı kullanıyorsun canım mamayı değiştirmeyi denedin mi yada doktorlar mamayı sevmediği zaman içine vanilya şurubu koymaya izin veriyorlar ben iştahsızlık dönemlerinde yapıyorum. Midesini büyütmek için 3 saatte bir besleme acıkıp ağladığında oyala 1 saat falan 4 saat olsun 90cc içer acıksın diye bol bol oyunlar oynat dışarıda gezdir ben midesini büyütmek için çok çabaladım
Bugleminannesii Tonrikanne Bebelac kullanıyorum gold olanını değil ama. Memnunum güzel kiloda aldırdı. Gaz sorumuz yok bitti sayılır 2ay22gunluk. Gaz şurubu nurse harvey’s kesinlikle çok iyi geliyor antikolik biberon kullanıyorm tommee tippee denilene göre gazı önlüyor hep Mamayla besleniyoruz hergün kaka yapıyor
Deletedmom_33 Tonrikanne neredeyse hiç tutmadı 40 indan sonra da silikonla da emmez oldu şuan 73 günlük sade mama veriyorum sağıp veriyorum bide Sma optipro kullanıyorum
Banuka Cnm12 aptamil 1 kullanıyorum.Acıkması için bekletirsem aşırı ağlıyor zaten normalde de çok ağlayan bi bebek.Dışarı çıkarıyorum hava güneşliyse yine de 60 cc içiyor.Oyun olarak ne gibi oyunlar oynatıyorsun ah bi midesi genişleyip çok içse ya Rabbim o günleri göstersin bana da ❤️
Cnm12 Banuka ben aptamil prosyneo 1 kullanıyorum sma optipro da iyi kilo aldırıyor diyorlar. Benim bebegimde acıkınca çok ağlıyor ama diğer türlü de sık besleniyor ve 100cc anca içiyor sonra sık uyanıyor reflü oluyor kusuyor vs. Oyun olarak eğitici köpekçik masalcı tırtıl eğitici geyik vs aldım ana kucağında iken çıngırak veriyorum hışırtılı kitap veriyorum baya haraketli bir bebek normalde de iyice heyecanlanıyor eller ayaklar durmuyor hiç. Yanlış hatırlamıyorsam oyun halısı aldım molinin top havuzlu olanı ona koyuyorum. Birde beslenme saatleri rutin oldu hemen hemen aynı saatlerde yediriyorum mamasını önceden hazırlıyorum saati yaklaşınca ağlamaya başladığı anda veriyorum
minnakimm neannemioldum ay bizde 5 ay 8 günlüğüz sadece mamaya döndü 2 aydır ama resmen işkence yedirmek asla bitirmiyo kaç saat sürüyo yedirmek bilmiyorum neden oluyo bu anlamadım nasıl aşıcaz ek gıdaya da başlattı doktorum
Banuka Cnm12 100 cc içiyor diyorsunuz ya ölçü olarak 120 mi mi hazırlıyorsunuz 30 un katları şeklinde ya ölçek?
Cnm12 Banuka yani şöyle soyliyim sık sık o ağlamadan beslersem anca 100cc içiyor normal kendi acıkıp ağlarsa 150cc masanın arkasında belirtildiği gibi hazırlıyorum 1 ölçek mama 30cc su şeklinde avent kullanıyorum biberonda ml olarak da belirtiyor. Ben 5 ölçek mama 150ml su kullanıyorum. Yarım bırakırsa hesaplıyorum.