Sidika06 bu gönderiyi ben yazdım sandım ya 😂 bebeğim 3 ay 6 günlük, ben de ikinci reglimi bekliyorum 4-5 gün geçti olmam gereken günü. Eşim ayline kardeş geliyor deyip duruyor aylin ve ben şok 😂 bugün sağlık ocağında rutin kontrol yaptırırken betahcg bakabilir misiniz dedim hemşire güldü ay hayrola dedi utandım 😅