Feyzanne Sidika06 uygulamaya da bu adet olaylarıyla alakalı bi şeyler bakmaya gelmiştim ilk sırada sizin postunuz vardı bu kadar olur dedim 😂
Dila97 Sidika06 6. Ayda regl oldum 5 bucuk aylikdi emmesiyi kesti kuşum 2. Adetimde tam gununda oldu suan duzenli gidiyo ilerisini bilemem 🤷♀️
Kocakgiller Ezgi1617 evet evet tam 1 yıl 4 ay sonra 🤣🤣🤣🤣 gayet normalmiş canım emziren annelerde zaten gecikme yaşanıyormuş ve ploraktin yanı süt hormonu fazla salgılandığı zamanda oluyormuş 😊🤷♀️
mybabysygn Sidika06 ben 4. Ayda ilk adetimi oldum. Şuan 5 aylık bebeğim tekrar oldum. Süt azalması vs yaşamadım.