Sy2019 Tortilla_ asker eşi değilim ama bence mayısı bulur bizden 1 ay önce açıklanıyor genelde bizimki haziranı bulur diyorlar
Tortilla_ Sy2019 Şöyle biliyoruz bizde . Nisan da yerleri yazarız. Mayıs’ta iller açıklanır Haziran’da da ilçeler açıklanır diye bekliyoruz. Böyle olmuyor mu
Tortilla_ Lacasede Canım tercihler ne zaman yazılacak demek istedim. Yazım yanlışım var sanırım 😄 Hala tercihleri yapmadık Çünkü
NurayLinaa Sizce tercihler ne zaman belli olur 😅 onu da soralım bakalım biz şey düşünüyoruz galiba bu sene geç çıkacaklar geçen sene kurbandan önce herkesi göndermişlerdi bu sene temmuz sonu falan diye düşündük
iremyaman Tortilla_ yani gezmek ve yaşamak için bence harika bi yer ve eşimin iş yerinin karşısında ev tutmuştuk ama eşime sorarsanız iş yeri biraz bazen sıkıntı eşim astsubay çavuş henüz bu yüzden eziyolardı sizin durumunuz nedir
Tortilla_ iremyaman Uzman çavuş da burda komando Suan. Batı da asayişe geçeriz diyor büyük ihtimalle. Belli de olmaz
iremyaman Tortilla_ asayişi bilmiyorum eğitim birliğinde tim komutanı olarak görev yapıyolar yani Safranbolu eğitim alayında öyle en azından eşim takım komutanıydı timinde 3 uzman çavuş vardı ve duyduğum kadarıyla astsubaylara göre daha rahatlar eğitim birliği için konuşuyorum
NurayLinaa Tortilla_ bazen bende öyle diyorum 😅 çok seviyorum batman ı yani beğendim baya özellikle de yemeklerini 🤣 ama bugün çok sıkıldım bubldım darlandım e bebeğimi bi başıma büyüttğm bazen inanılmaz yoruldum artık gitmek istiyorum
Tortilla_ NurayLinaa Bende seviyorum da yapacak bisey yok olduğum yerde. Kızım 2 yaşında dört duvar arasında büyüdü. Çok çekingen. Hemen adapte olamıyor ortama. Park desen yıkık dökük gitmiyoruz . Çocuk İÇİN gitmek istiyorum daha çok
Tortilla_ iremyaman Ayy bilemedim ki şimdi. Eşim ne olur gittiğinde. Bu meslekte zaten rahatlık aramıyorz. Eşim kaydırma birlik olmasın birde sabah gidip akşama geleyim nöbet tutayım evimde olayım istiyor. Göreve hayır demez gider. Tek korkumuz ayrı kalmak
NurayLinaa Tortilla_ doğru diyosun evde bütün gün çok fazla sıkılıyorlar daha sonra sıkıntıdan bize satıyorlar. Ne diyelim hakkımızda hayırlısı olsun