Katun Kiralar çok uygundu ama şimdi bilmiyorum. Ben 1000 TL ye oturuyorum. 140 mt2 evde. Arkadaşım 160 küsur mt2 evde 750 ye oturuyor. Bu sene 1000-1200 falan yaparlar bence kirayı. Ama benim olduğum ilçe de bu fiyatlar. Kömürlü sistem evler. Merkez daha çoktur kirası. Evler küçük DEĞİL hep geniş