Bir kardeş var şuan evde ve siz ona kızdıkça işler daha da zorlaşır daha sakin olmalısınız . İmkân varsa eve temizliğe yemeğe biri gelsin siz sadece çocuklarınız ile ilgilenin ama öyle davranmayın. Şuan ne düşünüyor mesela ? Kardeşim yokken annem benimle ilgileniyordu hep ve bana kızmıyordu ama kardeşim geldikten sonra ona daha çok ilgi gösteriyor bana da kızıyor benimle oynamıyor ..
Yani yol yakınken toparlayıp biraz kendinizi . Bu dönemde hatta bir pedegogunda yardımını alabilirsiniz .