Hhjj aynı postu ben açacaktim birazdan vicdanım o kadar rahatsız ki anlatamam şuan bike büyük ogluma bakıp ağlıyorum 3.5 yaş ve 1 yaş olmak üzere olan iki oğlum var benim de tek başıma bakiyorum tayinciyiz kimsemiz yok ben çok yalnızım onun stresi ayrı ikisine yetememe düşüncesi beni mahvediyor hep büyük oglumu geri plana atıyorum mecburen kardeşi doğmadan bütün gün etkinlik yapardık TV yi bile kardeşi doğana kadar bilmedi o derece artık sabrım kalmadihi için artık sesimi yukseltiyorum çok fazla biliyorum o da daha çok kcuuk kardeşinin olması onun seçimi değildi ama tahammül kalmıyor artık ne yapacağımı şaşırdım