Hhjj sakın o şekilde davranmayın. İkinci bebekten dolayı daha çok yoruluyorsunuz ve daha çok yıpranıyorsunuz. Ama bu durumu evladınıza yansıtmayan. Onun hiçbir suçu yok. Düzenini değiştirmeyin. Yine eskisi gibi oyunlar oynayın, bol bol eğitici aktiviteler yapın, kitap okuyun. Havalar güzelken iki çocuğunuzu da dışarı çıkarın.Müzik açın ikisiyle birlikte dana edip, zıplayın, şarkılar söyleyin. Durumunuz aynı şekilde devam ediyorsa muhakkak profesyonel bir yardım alın. Yoksa büyük evladınızın karakteri tamamen değişir. Kardeşi olmadan önce verdiğiniz emekler, yaptıklarınız hepsi heba olur. Ayrıca Hatice Kübra Tongar ın Bağırmayan Anneler kitabını da öneririm