Hulyaaa hayır hic Mam takviyesi vermedim. Sadecd anne sütüyle ilerledik. Doğduğunda ilk 15 günde doğum kilosuna ulasması gerekiyordu anne sütü sarılığı olduğu icin ulasamadık o gündür bu gündür biraz geriden ilerliyoruz doktor ısrarla Bi mama vermedi ki toparlayalım yok yani suan sıkıntısını cekıyorum. Sağlıklı olsun da diyorum ama cidden zayıf yani insanlarda şu algı var şişman cocuk sağlıklı cocuk. Bu değişmiyor annelerin psikolojisini bozmaktan Baska Bi ise yaramıyor yaptıkları yorumlar.