Berensln cnm bence iyi kgmi çok çok iyi kg almamış ama normal yani her bebek farklı gelişimi. Birde mama veriyor musun eğer sadece mama alıyorsa bence biraz. Az gibi almış cnki mama esktra kg yapıyor bebeklere. Zaten dördüncü aydan sonra yavaşlıyor kg alımları hiç takma 🥰bnm kızımda ,6 aylık olucam ,21 Nisan’da