Berensln 4 aylıkken 8 kilo idi. Şu an 22.5 aylık ve 11 kilo 🥲 yani aradan geçen 17.5 ayda sadece 3 kilo alabildi. Evet zayıf kızım, ben de farkındayım ama yapabileceğim bir şey gerçekten yok. Çünkü yemiyor, yemiyor ve asla yemiyor 😂😂 oldukça da hareketli bir çocuk iki lokma yese onu da eritiyor hemen. Ben kabulleniyorum zayıflığını ama benden başka kimse kabullenemiyor nedense. Sanki herkes benden daha çok düşünüyormuş gibi davranıyorlar 🤦🏻♀️ Ciddi söylüyorum ama boşverin, düşündükçe size zarar verir. İlerde bebeğinizin bu zamanlarını düşündükçe zayıf olduğunu düşünerek üzüldüğünüz anları hatırlamak istemiyorsanız şimdiye odaklanın. ☺️🥰