minnos004 bizimki bitiriyor mamayı genelde gerçi azalttık baya süt hiç yokken 2 saatte bir veriyorduk şimdi duruma göre açmış gibi geldiğinde. mesela önceden emiyodu peşine ağlamaya başlıyodu sıkıyodum süt gelmiyodu bitti diye ağlıyo demek ki doymadı diyodum. Şimdi sıkıyorum süt var o yüzden onu bitirsin mama vermiyim istiyorum ama alışkanlık yaptı galiba. Azalttık biraz ama tamamen kesemediğim için çişli bez takibi de yapamıyorum aynı zamanda mama da verdiğim için ne kadar sağlıklı olacak sonuç emin olamadığım için. Cevizi deneyeyim yanıt için teşekkür ederim