Zey123 evet ben aynısını yaşadım hatta memeden bi parça bile kopmuştu bende de yemin ederim 2 ay çektim ağrısını emzirirken ağlıyordum dişlerimi sıka sıka emziriyordum. Dünyanın en güzel şeyi emzirmek 3 ay olmadan geçti benimki iyiki bırakmadım diyorum 19 aylik hala emiyor bence pes etmeyin çocuğunuz için.. 🙃