Moralim çok bozuk bir buçuk aydır çare arıyorum bulamıyorum. Bebeğim emerken damağı ile meme ucunu eziyor. İki tane doktora götürdüm bazı bebekler böyle emer dayana bildiğin kadar dayan sonra bırak mamaya geç dediler. Son götürdüğüm doktor şoka girdi sen nasıl dayanıyorsun bu basınca diye. Dayanamaz oldum artık. Evden adımımı atmıyorum dışarıya kimseyle görüşmüyorum memelerim sürekli açıkta dokunamıyorum bile. Halbuki çok sevmiştim emzirmeyi şimdi bir eziyete dönüştü emme vakti gelince ayaklarım geri gidiyor parça parça kopuyor meme uçlarım. Benim gibi bunu yaşayıp atlatabilen var mı