ikikizannesi Benımde sinir olunca kafam yüzüm uyuşuyor önceden felç mi kalıcam diye korkarken sinirden oldğunu anlayınca umursamadım bi daha sizde umursamazsanız önceki kadar olmaz. Maalesef pskolojıde böyle bşi var neyden korkarsan sürekli tekrarlıyor. Aniden tansıyonum çıkıyodu dr ölçmeyi bırak üstünde durma dedi gerçekten ölçmeyi bırakınca düzeldi. Daha bi kaç şey daha var ve bunlar anksıyeteden oluyor maalesef ki kendımızı fazla dinliyorz , bi yerımde bi ağrı olsa yanlz kalmaya korkuyorm mutlaka yanımda benı hastaneye götürebilcek biri olmalı , yanımda bırı varsa kendımı cok rahat hissediyorm.