Bnm şimşek carpmasi halinde degilde kafamin ustunden başlayıp yuzume koluma bacagima kafar uyuşuyordum 1 hafta be cekdim beynim ates gibi yanıyordu resmen kafami kaldramiyorudm ustune tansuyonum düşüyordu surekli ekg rottgen tomografi cekildim temiz cikdi nöroloji dktruna randevum var 22 sinde baklim insllah ondada bisi cikmaz kafayi yeme durumjna geldim gozume vurdu gozum puslndi cok panik oldim biryerim agrisa hemen panik yapiyorum arrik bana ne dicek baklim bnde cok korkmustum beyinnkanmasimi geciriyorum acaba diye ama bnde ki uyusma idi dktr ozellikle sordu şimşek carpar gibi bi agrinn olmadigina eminmisinndiye o geldi aklima sizinnyazinizi okuyunca mutklaka gozukunn derim dktraa uc tane ccgunuz varmis allahn korusunnteshis erkenn olursa iyi olur ins bisiyiniz yokdur inşallah bnmnde sonuçlarım temiz cikr😞