ikikizannesi normal olduğunu düşünüyorum, alın bölgemde olur zaman zaman.
Boyun ile ilgili bir sorunum yok
Şöyle düşünün, gercekten ciddi bir durum olsa, tek semptomunuz bu olmazdi.
Boyun fıtığı annem yaşadı, ciddi kol omuz agrilari hatta bazen kolunu kaldiramama vb. Bir cok problem yaşıyordu.
Yani baştaki o ağrıya gelene kadar dahs bircok belirti oluyor.. Internetten araştırıp endiseleniyorsaniz diye diyorum..
Yine de tabi ki doktora danışın kesin tanı tedavi almakta yarar var.
Ancak ben yorgunluk ve kansizligin tetikledigine neredeyse eminim, eger ayni şeyi yaşıyor isek. 🤗