DemetF yanına yatırman hiç doğru değil canım Allah korusun hep bir tehlike . Beşiğinde yatınca aranızdaki bağda bozulma falan olmaz canım. Senin bir kıyafetini koyabilirsin beşiğine kokuna alıştıysa Hem eşinle aranızada soğukluk girmez hemde bebeğin içinde iyi olur beşiğinde yatması
Gece emzirip beşiğine koyabilirsin geri, istersnde biberonla besle