Bebegim 3 ay 12 gunluk sadce anne sutu aliyor geceleri 2 kere emziriyorum yattigi yerde benimle yattigi icin babamiz salonda yatmak zorunda kaliyor artik bizimle uyusun istiyorum birde kizimla hic ayrilamicam cok alistim simdiden yanimda yatmasina geceleri besigine koysam sutumu sagip biberonla versem gene yattigi yerden oynatmadan duygusal bagimiz bozulur mu ?