DemetF 13 ay her gece 2 kez en az emdi oğlum şimdi gece emmelerini kendisi bıraktı. Çok uykusuz kaldım çok yoruldum yaşta var tabiki. Ama bırakın emsin biberonla vermeyin. Geceleri emzirin yatırın beşiğine 1 haftaya alışır uyanmaz bizde de öyle olmustu uyaniyordu basta sonra alıştı. Ama babamiz hala yanımızda yatamıyor horladigi için. 14 aylık yatak odasında park beşiğinde uyur oğlum alıştı ama zorlandık tabiki. Çok şükür büyüyorlar 2 yaşından sonra daha rahat diyorlar sabredin ve emzirin lütfen