Asllihhan Trendyolda peluş tarzı daha yumuşak halılar var ,iyice yorumlara bak araştır. kalın yumuşak peluş halı diye yaz çıkar ,elini koysan izi çıkıyor, çok hoşuma gitti. bakıyordum bi ara ikikizannesi
Selin1234 ikikizannesi ben verdim çok beğenmiştim kendisi ona verdim o kullansın ne süpürüluyor ne sirkeleniyor çok zor
ikikizannesi Ates_mami bakmistim aslinda ama kaliteli gibi gelmedi yorumlarida oyle yine bakayim o zaman sizin onerinizle
Ates_mami ikikizannesi yok valla canım gayet kaliteli yani. Dedim ya 60 derecede bile yıkadım. Tüylerinde hiç deforme olmadı. Hiç ama hiç 1 tane bile tüyü dökülmedi. Görümcem de benden gördü pembesini aldı. Oda çok memnun. Fiyatları da çok uygun. Öyle dijitaller gibi ince de değil. Normal halı yüksekliğinde kaymaz taban.
Asllihhan ikikizannesi ay bu çok güzelmiş ama bilemedim şimdi eğer güzelse yumuşaksa sertleşmeyecekse, toz kir tutmayacaksa alırım ben de
Ates_mami ikikizannesi hayır bu Shaggy. Bu değil. Renk başka birşey istiyorsan benim attığım linkten renk seçeneklerine bak.
Ates_mami Asllihhan ikikizannesi https://resimyukle.io/g/vfKsRDlMia yüklemeyi becerebildiysem kendi odamdakini çektim şimdi. Shaggy değil yani bu. Toz pislik hiç toplamiyor. Supurmesen bile silkelesen bile gidiyor üstündeki herşey. İçine atmıyor yani Shaggy gibi.
Derinsart ikikizannesi bunlar biraz içine pisligi cekiyor bende de var ama napiyim veryorum halı temizlemeye süpürme zatn sık yapıyorıum gerisini Allah affetsin😅
mamanveutdormir ikikizannesi içeriği genelde polyester fazla oluyor buda zamanla çöküyor bu pofudukluğu kalmıyor. normal halılara göre 200 kat daha fazla toz tutuyor bebeğiniz alerjikse çok büyük tehlike. yıkandıktan sonra eski formuna gelmiyor maalesef. halı almak istiyorsanız bütçenize varsa akrilik dokuma halı seçin. aldığınızda eve sermeden yıkamaya gönderin o tüyleri bi gitsin eve serdikten sonrada 2-3 kere süpürge yapınca bitiyor tüylenmesi