ikikizannesi Ben evlenirken antreye, mutfağa ve salona almştım. 1 sene dayanamadan verdim başkasına yıkanabilir kilimlerden aldım. Üstelik o zaman bebegim bile yoktu. Kesinlikle çok çok zor. Süpürsen bile yetmiyor mutlaka çırpmak lazım buda ev işi süresini uzatıyor. Sürekli yıkamaya göndersen bile evin tozu bitmiyor. Kilim aldım inanılmaz rahatım hemen makineye atıp yıkayabiliyorum çabucak kuruyor. Tavsiyem uzak dur😂