Deletedmom_23 ikikizannesi Ben bunun daha uzun tüylüsünü kullanıyorum. Marakesh olarak geçiyor örgü saçakları var. Yaklaşık 2 sene oldu çok memnunum. Hiç keçe gibi olmadı. Kaç kez yıkattım da. Süpürgeniz iyiyse saç vs sorun olmuyor. Salonumda var 2 tane. Diğer odalarımda da shaggy var onlar daha da farklı. Hepsinden memnunum. 🤗 2 sene oldu hala pofuduk pofuduk tüyleri🤗
otose_san ikikizannesi kırıntı, saç, kıl, tüy ne varsa aralarına giriyor. Günlük temizliğini halledemedim ben, üstüne örtü atıp kaldırdım bi kenarı
Brokolilim ikikizannesi Pierre Cardin den aldım ben kızımın odasına kalın halılar orada var bir bakın isterseniz :)
YeniAnneIstanbul ikikizannesi benim bundan vardi gecen degistirdim esim 2 gunde bir supuruyor ama ne nadar supurursen supur kaldirinci dopdolu toz ve kum gibi pislik cikiyor 😱 ben kendim o kasar temizlik takintili vs. Degelim yani ben bile zor diyorsam gercekten zor 😂