AhmetEymenEnes Mevakar teşekkür ederiz. Sanki ishal olmus gibi kötü kokusu var kakasını yaptigi an koku hemen yayiliyodu alerjisi oldugu icin oyleymis düt urunleri diyetine basladim dun hiç koku yoktu mesela 10 gundur yapiyorum
Evolit sedanurss muhtemelen bizimde gazdan dolayı oluyo çünkü başka hiç bir belirti yok. Çok teşekkür ederim 🥰
SenaNil Evolit gazla beraber cıkartıyor çok normal, Doktorumuz gaz çıkartabilmenin normal ve olması gereken olduğunu söyledi bağırsakta gaz biriktiği zaman köpüklü ve sesli yapıyorlar muhtemelen anne sütü alıyor bebeğiniz, kimyon kullanarak yemeklerinizde onu rahatlatbilirsiniz
Evolit SenaNil Evet sadece anne sütüyle besleniyo. Zaten kolik bi bebekti çok çektik 🤦🏻♀️ Şimdi de gaz çıkarabiliyo diye aranır gibi olmuşum resmen 😂 Aman iyi olsun da ben her gürültüsünü dinlerim 🤷🏻♀️ Nokta atışı yaptınız evet cildi çok kuru. Doktorumuz hassas demişti ama zaten hassas olmasa şaşırırdım 😬 Bende günde iki kez yağlıyorum
SenaNil Ayrıca günde 2 kez cildini nemlendirin, mustela stelatopia krem ile, vücut trmizliğine dikkat edin, muhtemelen sizin bebeğiniz de hassas. Konak oluşmuştur bziim gibi yüzde 90😂
SenaNil Evolit aynı şeyleri yaşayınca ve gitmediğim doktor kalmamıştı biraz pimpirikliyim çok Şükür korkulacak bir şey yok🙏🏻😍
Evolit Ipegim bende o kıvama gelmek istiyorum yaa zamanla güler miyim stres yapmak yerine acaba 🙄 ama bilmeyince insan işte..
Ipegim Evolit mukusluydu da kakası ama diyet vermedi bizim için önemli olan kakasında kan olmayacak dedi
Evolit Saresi normal olmasına sevindim ya 🤗 İnsan ilk kez yaşayınca panik oluyo. Ne kadar sürüyo peki bu durum?