Evolit benimde 2 aylıkken başladı gürültülü kaka yoğun mukusla 1 ay öyle sürdü 3 aylıkken hafif kan görülmeye başlandı ve 3,5 aylııkken artık deride hafif egzamalsr oldu kan gördüğümüz zaman doktorla paylaştık tabi birsürü testler tahliller derken süt ve yumurta alerjisi çıktı ve çoklu besin alerjisi
şimddi 7 aylık olacak aylardır diyetteyim ek gıdada çok dikkat ediyorum benim kızım da bağırsak tepkili alerji olduğu için hemen kakada kendisini göstermişti gözlemleyin ihmal etmeyin 🙏🏻