Evolit benim kızım doğdugundan beri gürültülü kaka yapıyor ve doktorum bana seni rahatsız mı ediyor bu sess bırak yapsın ne güzel yapıyor işte diye esprili bir cevap verdi😂 ben bu durumları ilk farkettiğimde cok panik oldum ve doktordan fazla doktor olmuştum resmen onunla konuşurken. Doktorum sağolsun beni rahatlattı huzursuzluğumuz hiç olmadı buda sevindirici bısey bebeğimi şu an rahatsız eden bir durum yok o yüzden kafaya takmamaya calısıyorum canım artık. Tabi her bebek farklı sen takip et durumunu doktorada sorarsın.