OncedenGurme benim de bebeğim 10 gün yoğun bakımda kaldı orada ne veriyorlarsa çok hızlı kilo aldırdılar 2600 doğdu 10 gün sonra 3150 gr olarak çıktı 60 cc mama verin dediler her 2 saatte anne sütü hiç yok ve kontrole gittiğimiz de doktor az kilo almış ama vermemişte anne sütünün olmadığını bildiği halde inanılmaz yıkıcı konuştu yani bir annenin psikolojisini en iyi bozan doktorlar oluyor ne yazık ki evet duyan da 250-300 gr aldı sanır