KahveliVera Deryaliiiiiii bebekler doğduktan sonra oldukları kilodan az oluyor benm kızımda 2600 doğdu gayet normal sağlığı önemli
5050 Deryaliiiiiii benim kızımda 2600 doğdu kuveze girmedi sütüm yoktu 1 buçuk ay kadar sagip verdim oda günde iki kere mamayı içerdi ama sma aldım ayda 1 kilo 200 gram almıştı onunla tabi içmeyen çocuğa ne yapsan içmez Allah yardımcısı olsun