Kızlar ablam 40 gün önce doğum yaptı bebegi 17 gün küvezde kaldı 2600 gram doğdu bebegi ve suan 40 günlük kilosu pek yukarı cıkmıyor ablamın üzüntüden sürüde gitti mama veriyor her mamayı deniyor ama kızı pek güzel içmiyor bebegi böyle olup sonradan gelişimi güzel olan oldumu acaba cok üzülüyorum