Sleep bebek beiz basda sizdirdi , fakat sizdirmasinjn sebebi bebegi surekli sag ve sol tarafli yatirdigimiz icindi. Bebegim simdi 3 ayin icinde 3 numara beze gectik cok rahat suan sizdirma yapmiyor cunku ilk aylardaki gibi sag sola yatmiyor yatirsamda kendini tekrar duze atiyor. Dogdugundns beridir hic pisik olmadi , Cünku sleep bebek bezlerinin icinde en dogali cok arastirirsaniz eger sizde farkina varacaksiniz.