Resideylul_ Prima kullanıyor kızım, şu an 33 aylık. Bu yaz inşallah bırakır diye düşünüyorum, Prima ile de sonlandıracağız gibi görünüyor :)
Birçok farklı marka denedim ben ara ara.
İlk önce Goon aldım. Yumuşaklığı şahane idi falat bel kısmından hem cırtlı hem külot bezi sızdırma yapmıştı benim aldığım dönemde. Bu sebeple tekrar almadım.
Molfix hem yeşil, hem pure&soft olan paketini deneme amaçlı aldım; maalesef ikisinde de pişik ve mantar boyutuna varacak şekilde reaksiyon aldık. Her bez her bebeğe uymayabiliyor.
Sleepy, aslında güzel bir bez ama bence çok kalın. Prima ile kıyasladığımda yani. Bi de bedenlerini anlamakta zorlanıyorum, enine değil boyuna büyüyor sanki.😅 Bez uzuyor, bel aynı kalıyor gibi beden büyüdükçe. Ayrıca iz yapıyor, bariyerleri sıkı.
Canbebe de denemiştik, mor paketi çok iyiydi ama lila paketi berbattı. Emicilik sıfırdı. Sürekli, gün içinde bile sızdırma yapıyordu 2-3 saatte.
Böylelikle bez deneme konusunu tamamen kapatıp Prima ile başladığımız bez kullanımına yine Prima ile devam ediyoruz. Primanın da her çeşitini denedim. İmkan dahilinde en iyisi Pure yani Harmonie tabii ki. Yumuşak, ince, süper emici, iz yapmıyor, asla sızdırmıyor.
Benim şuanki tercihim Prima aktif bebek külot bez. Çokta memnunum. Aynı şekilde ince, emiciliği güzel, bel kısmı yumuşacık ve rahatsız etmiyor, sıkmıyor, hareket engeli yaratmıyor, beden aralığıda geniş. Devam ediyoruz, inşallah yaza bitecek bakalım.🤓