Prima aktif bebek ve goon premıumdan memnun kaldık sımdıye kadar. Prıma premıum ve gunluk rahatlık aldım ama henuz kullanmadım. Onlarla ılgılı yorum yapamayacagım onun dısında molfıx 1-2 beden beyaz pakettı o zamanlr o cok ıyıydı. 3-4 bedenlerı yesıl pakettı normal bır bez benım ıcın yanı super dıyemem. Evy baby yesıl serıt var ustunde onu da kullandım can bebe lıla paket, goon mutlu bebek sleepy natural bunlar orta sevıyr altında, ıslaklık kalıyor. Molfix pure soft ve baby turco da bazen kızarıklık yapıyorlar kızımda pure soft bence ıslak tutuyor baby turco da öyle orta sevıyede gıbı, Baby me kulot bez kullandım yapısı bıraz sert gıbı kurulugu da orta sayılır sanırım. Marketlerın kendı bezlerını hıc kullanmadım kuruluk ıstıyorsanız prıma aktıf ondan sonra da goon premıum kullandıklarım uzerınden yorumum bu sekılde prıma premıum aktıften daha ıyı dıyorlar elımdekı bezler bıtmedı dıye daha deneyemedım