Hande-ege kaç numara kullanıyorsunuz acaba biz 5 numara. bizde 8. Ay bitecek 11 kg bir kaç gündür sızdırma yapıyor normal de gece çok hareketli değildir emzirme filan acaba dedim küçük mü geliyor biraz da sıkıyor aslında bezi değiştirmek de istiyorum,