Resideylul_ Merhaba hanımlar, herkese hayırlı ramazanlar güzel günler 🤗 bebek bezinde hangi markaları tercih ediyorsunuz memnun olup olmadığınız markalar hangileridir, bu konuda ufak bir desteğinizi rica ediyorum, tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🤗
minnakin_annesi Resideylul_ doğandan beri prima, sızdırma vs olmuyor. gece bezi yaklaşık 10 saat kalıyor. değiştirmek istemiyorum uyansa bile iyice uykusu açılsın istemiyorum. pişik vs de olmadık şükür
Denizanasi92 Resideylul_ sleepy bio natural ama çok sızdırıyor ayrıca lastik izi çıkıyor bacaklarına çok fazla molfix sipariş ettim bakalım o nasıl
Glsn7581 Arassbebek uygun mi fiyat baby turko almıştım avantaj’da paketlerden ama aşırı koku veriyo dışarı hem ishal hem de sünnet oldu bez dayanmıyor 😔
pinkooo_02 Almondeyed valla para çok değil 😂ama hangisini kullandiysak pişik yaptı şuan Prima premium care kullaniyoruz memnunuz fakat gerçekten çok pahalı biraz büyüsün inşallah bende değiştirecem
Gmznr2909 Almondeyed öyle deme ben primadan turkoya geçtim prima pisik yapmaya başladığı için turko hiç yapmadı sızdırma da yapmıyor
GoktugUstaoglu minnakin_annesi benim prima premiuö care ama asla sabaha kadar gitmiyor her gece üst baş değişiyoruz ben mi beceremiyorum acaba ya
Boncuk1421_ minnakin_annesi aynen bende Prima kullanıyorum gece takıyorum sabaha kadar hiç almıyorum hatta elimle bakıyorum kupkuru günde 3 bez anca değiştiririm kaka yapmazsa hiç pişik olmadı zaten kuru oluyor başka marka aldığımda daha çok değiştirdiğimi farkettim hesabladığızda Prima daha uyguna geliyor daha uzun gidiyor tabi şuan süt alerjisi var o bıraz pişik yapıyor o da yeni oldu onun harıcı temmuzda doğdu kısım o sıcaklarda bile hiç pişik olmadı
Deletedmom5284 Minies çok uzun süre kullandım gerçekten memnundum Prima bi ara pişik yaptı ama tekrar denedim ve pişik olmadı şuan primayla devam ediyoruz külot beziyle
4ry4 Denizanasi92 allah allah bende bio naturel kullanıyorum ççooook dolmadıkça sızma olmuyor. Yani yaklaşık 4 aydır 2 kere sızdığına denk geldim.
Edizinnuru Denizanasi92 bio natural bende kullandım dokusu yumuşaklığı felan beğendim ama sizdirmadan sınıfta kaldı molfixe geçtim molfix sevdim sizdirmadi yok sarkmasi yok diğer bezler gibi
Tmoms Denizanasi92 bende bio natural de sızdırma yaşadım ama külot bezinde sizde mi külot bezde yoksa cırtlı bezde mi
Fatmaeyll Denizanasi92 sleepy ekstra da çok güzel ama incecik olduğu için sanıyorum aşırı çiş kokusu yapıyor
Sedfibomlksh16 Resideylul_ sızdırma hic olmadı , valla simdi sayı tam olarak veremem canım o senin degistirmene baglı benim daha 2 aylık bebegim 3 4 saatte bir degistiriyorum
Resideylul_ @Denizanasi92 Sleppy ile ilgili 2.bu yorumu duyuşum, bende çok tereddütte kalıp almamıştım ilk alışverişimde
SenaDurna Resideylul_ ben sleepy kullanıyorum hiç sızdırma olmadı lastik izi de çok sıkarsam bezi çıkıyor ama kilosuna uygun kullanınca ve bezi de çok sıkmadan düzgün bağlayınca bende iz çıkmadı
Deletedmom_23 Resideylul_ Hayır yaşamadım. 😊Genel olarak hiçbir markada pişik sıkıntımız olmadı. Ama molfix de sızdırdı sleepy de. Biz de bir tel baby turco sızdırmadı😊
Resideylul_ @Sedfibomlksh16 benim de 1 aylık bebeğim, bende şuan baby me kullanıyorum aslında ama değiştirmek istesem hangi marka almam gerektiğini bilemedim bunu da bi tavsiye üzerine almıştım memnun kaldım, o yüzden sizlerden fikir almak istedim
Minnakordek Resideylul_ baby me ilk güzeldi bizde kullandık 3 aya kadar çok sık degistirdigim için fark etmedim ama şimdi 5 aylık oldu son stoğu da bitirip birdaha almam dedim artık daha uzun süre degistirmiyorum günde 4 5 kere değişiyorum baby çok emmiyor ıslak bırakıyor sızdırma vs olmadı bizde pisikde olmadı ama sürekli değişmek zorunda kaldım sisjyordu hemen böyle olunca da çok fazla bez kullanıyorduk buda aşırı bir maliyet demek çünkü numara büyüdükçe fiyat da haliyle arttı şimdi baby turco denedim iyi gibi sevdim
Zeynobeyza Resideylul_ ilk doğduğunda sleepy kullandım. Şimdi 1,5 aylık olduk molfixe geçtik. Çokta memnunum. Çok daha emici, pişik sıkıntısı hiç yaşamadık çom şükür. Ama her bebek farklı, deneyerek tecrübe edilecek şeyler