Bebiko- balgamli ve şiddetli oluyordu çok fazla bir şekilde 5,6 seferden fazla olabilir onu tam hatırlamıyorum benim ateşim dirençli oluyor ve bağışıklık sistemin çok düşük her şeyde hemen hatırlamıyorum şuan da aynı şekilde yim balgam artışı çok önem yeşil ve koyu renkli oluyor genelde bogaz ve balgam kültürü ile anlaşılıyor