Merhabalar , 15 aylık kızım var ve geçen sene temmuzdan beri bi oksuruk var geçmiyor ayın. 25 günü oksuruk burun tıkanıklığı ve hep akması sürekli doktor doktor geziyoruz alerjik dediler bi dünya ilaç kullanmamıza rağmen geçmiyor . Bugün doktor çocuk göğüs hastalıklarına sevk etti arastirilcak dedi fibrozis kistik gibi rahatsızlıklar bakılsın birde dedi kakası da hep yağlı ve kokulu . Merak ettiğim şey kistik fibrozis varsa topuk kanında çıkmazmıydi ? Ozaman çıkmayıp sonra dan çıkabiliyor mu ?