Selin1234 Doğduğunuzda farkedilmemiş mi? Benim de oğlum doğduğunda topuk kanı alındı. Yüksek çıkınca tekrar alındı ve yine yüksek çıkınca bu sefer de ter testi istediler. İstanbul’da, Avrupa yakasında oturuyoruz. Çocuk daha 40 günlüktü. Sağlık ocağı Bezmialem Hastanesi yapıyor dedi. Gittik oraya yapmıyoruz dediler. Arıyorum bütün hastaneleri yapmayız diyorlar. Büyük özel hastaneleri aradım hiç biri yapmıyor. Devlet hastanelerini arıyorum yapmıyoruz diyorlar. O kadar saçma bir sistem ki neresi yapılıyor kimse bilmiyor. Bu hastalığı taşıyan insanlar var böyle bir hastalık var madem, ona göre hastanelerde de testini tahlilini yaptırmalısın. Her yerde olmalı. Sonunda bulduk Karşıda Ümraniye’de Zeynep Kamil Hastanesi yapıyormuş. Oraya gittik. Yaptılar ama terleyemediği için ikinciye yapmadılar o gün başka bir güne çağırdılar. Gittik yaptırdık sonuç normal değerlerde çıktı. Yine yapalım ama dediler yine yaptırdık. Yine normal değerlerde çıktı. Ondan sonra bir şey yaptırmadık. Eşim tamam normal çıktı yok bir şey dedi. Doktor isterseniz Göğüs Hastalıklarına görünün bir dedi. Gitmedik o bölüme de iyi bir şeyi yok diye. Şuan 24 aylık. Her ay bir kere hastalanıyor Boğaz enfeksiyonu oluyor neredeyse. Burnu akıyor genzi doluyor balgam oluyor. 15 günde geçiyor. Şimdi şüphelenmeye başladım acaba var mı diye. Ondan size sormak istedim. En azından ona göre tedavi olur. Ama bilmiyorum ne olduğunu