Angel00 valla 2 aylığız çocuk doktoruna gitmedik sağlık ocağına gittim aşılarını yaptırıyorum boy kilosuna baktirip geliyorum devlet hastanesi uzak özel hastane de para tuzağı onların ticaretiyle uğraşamam oraya vereceğim paraya bez alırım 200 TL olmuş ücreti , sağlık ocağı d vitamini verdi onu kullanıyorum içinde farklı bişe olsa sağlık bakanlığı onaylı olmaz ki devletin kendi verdiği ilaca da guvenmeyecksek ölelim yani bide d vitamini kabız ishal huysuzluk hiç bişe yapmadı bebekten bebeğe değişir bu şeyler herkes huysuzluk yaptı dedi korkmuştum ama hiç gerek yokmuş korkmaya 😊